Web trgovinu trenutno mogu koristiti samo veleprodajni kupci. Kako bi se registrirali, korisnici moraju s poduzećem Gromel d.o.o. imati sklopljen ugovor o suradnji i poslati zahtjev za registraciju na e-mail gromel@gromel.hr nakon čega će dobiti povratnu informaciju s potrebnim uputama i podacima.

Informacije za kupce

WebShop Informacije za kupce

Kako se registrirati na stranici Gromel?

Prvi korak do sigurne kupnje je registracija.
Kreiranjem profila u našoj web trgovini moći ćete kupovati brže i jednostavnije, te iskoristiti sve pogodnosti koje Vam pruža Gromel, a prijavom na newsletter biti ćete obaviješteni o novostima i promocijama u našoj ponudi.
Sam proces registracije je vrlo jednostavan i kratak.
Prije prve narudžbe proizvoda, potrebno se registrirati na početnoj stranici kao kupac klikom na polje REGISTRACIJA koje se nalazi u gornjem desnom kutu. U predviđena polja molimo upišite tražene podatke, i bez brige slanje Vaših osobnih i financijskih podataka je u potpunosti sigurno jer se pri prijavi i registraciji koriste sigurnosni protokoli koji onemogućuju krađu osobnih podataka. Ukoliko želite više saznati potražite Izjavu o zaštiti podataka na našoj web stranici u podnožju.
Za svaki sljedeći dolazak na stranicu, te ukoliko želite napraviti narudžbu dovoljno je prijaviti se na polje PRIJAVA koje se nalazi u gornjem desnom kutu. Klikom na odabrane proizvode i potvrdom na DODAJ U KOŠARICU puni se Vaša košarica. Proizvode iz košarice možete izbrisati i ubacivati nove.

Kako kupovati?

Ukoliko nemate korisnički profil registrirajte se, a detalje potražite na linku. Ako ste se prethodno registrirali prijavite se na svoj račun klikom na PRIJAVA koji se nalazi u gornjem desnom kutu. U web shopu pronađite proizvod prema kategorijama u koji su podijeljene radi lakšeg snalaženja. Nakon toga provjerite karakteristike, cijenu i raspoloživost proizvoda, te kada pronađete traženi proizvod kliknete na DODAJ U KOŠARICU i Vaš proizvod ćete pronaći u košarici. Imate mogućnost i pogledati što se nalazi u Vašoj košarici, te kliknite na PREGLED KOŠARICE. Želite li nastaviti potragu za drugim proizvodom nastavite sa potragom, no ukoliko želite završiti kupovinu kliknite na opciju PLAĆANJE. U ovom dijelu odabirete jednu od ponuđenih mogućnosti za plaćanje, kao i način dostave proizvoda u Vaš dom. Želite li preuzeti Vašu narudžbu u našoj prodavaonici naravno možete se odlučiti i za tu opciju samo nam naznačite. Ukoliko Vam je potreban R1 račun, molimo označite polje te će Vam račun biti dostavljen. Kada ste upisali i odabrali sve traženo dobit ćete obavijest o uspješno obavljenoj narudžbi i kupovini.

Zahvaljujemo Vam na narudžbi, te se nadamo da su upute bile korisne. Ukoliko imate dodatnih pitanja možete nas kontaktirati na brojeve telefona, e-mailom ili chat opcijom na našoj web stranici.

Imate li reklamaciju?

Ako se predomislite, ne brinite imamo i za to rješenje. Promijenite li mišljenje glede odabranog proizvoda imate pravo na povrat ili reklamaciju u zakonskom roku prema Zakonu o zaštiti potrošača. I naravno sačuvajte račun, sa kojim će povrat biti jednostavniji. Molimo da nam svoje prigovore uputite na e-mail adresu gromel@gromel.hr , putem pošte ili osobnim dolaskom na adresu Gromel d.o.o., Zagrebačka 9, 10450 Jastrebarsko. Na sve zaprimljene prigovore odgovorit ćemo u što kraćem roku, te ćemo Vaš prigovor riješiti na najpovoljniji mogući način. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Ukoliko oštećenje utvrdite nakon otvaranja pošiljke, sačuvajte originalnu ambalažu. Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda, i ukoliko je potrebno dodatnim vještačenjem utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

Ukoliko se utvrdi da je reklamacija pravovaljana, o našem trošku zamijeniti ćemo robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratitit cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod, no bez troškova dostave.
U slučaju da reklamacija nije pravovaljanja, tj. ukoliko se prigovor potrošača odbije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu kupca.